Gårdagens ridpass

0kommentarer

 
Igår red jag dressyr ute i paddocken med Palmera. Hon började som vanligt när man rider ute med att bråka och bara springa ut ur paddocken, nu har hon dessutom lärt sig öppna grinden själv -_- 
Men jag har börjat lära mig hur jag ska vinna så när jag tagit min seger så gick hon superbra! Hon är helt annars ute, hon får en högre form och mer explosivt steg, grymt! Jobbade henne ett kort mjukgörande pass mestadels på volt eftersom hon har tagit det lugnt två dagar :) Idag ska jag iaf rida hårdare, får se om det blir inne eller ute :)
 
Red Thor också, jag och Erica for och badade Thor och Calypso. Det var så galet roligt, och Thor verkligen älskade det! Sen på vägen hem red vi genom byn tätt sida vid sida i en kort samlad trav... som beridna högvakten, haha! Vi är nu mera Råneås beridna högvakt! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej